Fjernsupport for kunder

Ring 70 400 300 eller kontakt din personlige konsulent.


I forbindelse med vores teknikers forbindelse til din computer via fjernsupport, kan vores medarbejder få adgang til at se de persondata, som er åbne i forskellige programmer på din computer.

Vi beder dig derfor om straks at lukke alle programmer indeholdende persondata ned, såfremt det ikke er nødvendigt for vores udførsel af den aftalte support opgave, at de er åbne.

Vi gør opmærksom på, at alle Ravn ITs medarbejdere har underskrevet en tavshedserklæring om de personoplysninger, som medarbejderne ikke kan undgå at se, i forbindelse med ydelse af support.

Start fjernsupport


  • Fjernsupport faktureres pr. påbegyndt halve time.
  • Fjernsupport faktureres pr. påbegyndt kvarter, hvis du allerede har et fjernsupportabonnement til den PC, som Ravn IT skal tilgå, og hvis du har et klippekort.

Ravn IT prisliste

Supporttype

Timepris

Konsulent

1.160

Specialist - IT / Intranet

1.380

Specialist - SharePoint / Teams

1.490

Supporten - 70 400 300 (telefon- og fjernsupport)

Antal timer

Timepris

Pris

50

920

46.000

Konsulent - IT / Web

Antal timer

Timepris

Pris

5

1.0905.450

10

1.070

10.700

20

1.050

21.000

50

1.030

51.500

100

1.010101.000

200

990198.000

Specialist - IT / Intranet

Antal timer

Timepris

Pris

5

1.3106.550

10

1.290

12.900

20

1.270

25.400

50

1.250

62.500

100

1.230123.000

Specialist - SharePoint / Teams

Antal timer

Timepris

Pris

5

1.4207.100

10

1.400

14.000

20

1.380

27.600

50

1.360

68.000

Serviceaftale / Sikkerhedsaftale

Type

Minimum

Timepris

Pris

Onsite / Online

2 timer pr. kvartal

1.030

2.060

Vagtaftale

Type

Starttakst pr. kald

Herefter pr. time

Pris pr. måned

Vagtaftale Business, hverdage 06-08 / 16-22

2 timer Dobbelt takst995

Vagtaftale Enterprise 24/7

2 timer

Dobbelt takst

1.995

Kørsel

Kørsel

Fakturering

Pris

Afregnes efter køretid

Pr. kvarter

Timepris

Fragt

Fragt

Pris

Standard fragt pr. ordre

75

Generelt

  • Alle priser er i DKK ekskl. moms
  • Pris på serviceaftale er ekskl. kørsel
  • Al support uden for normal åbningstid er til dobbelt takst
  • Ved brug af vagttelefonen uden en vagtaftale, opkræves et hastetillæg på 3 timer + tidsforbrug
  • Normal åbningstid er mandag-torsdag 8-16 / fredag 8-15
  • Der tages forbehold for fejl og prisændringer
  • Priser reguleres årligt 1/5
  • Generelle salgs- og leveringsbetingelser kan læses på

Ravn IT - betingelser


Status

Serviceaftale og klippekort kan løbende følges på Ravn ITs kundeportal, hvor timeforbruget og udførte opgaver løbende registreres.

Gå til kundelogin

Security Awareness | IT-sikkerhed

Træning til dine medarbejdere, så de bliver bedre rustet til at spotte kritiske IT-trusler.

Læs mere og kontakt os | Vi hjælper dig i gang
Endnu flere grunde til at vælge Ravn IT
ModernWork_2
Ravn IT er Microsoft Solutions Partner og er din garanti for stor erfaring, høj ekspertise og ikke mindst dedikeret fokus på Microsofts produktportefølje.
Ravn IT er certificeret Microsoft 365 Enterprise Administrator
Ravn IT er certificeret Microsoft 365 Security Administrator
Ravn IT er Microsoft 365 Enterprise & Security Administrator, og din garanti for høj teknisk viden på Windows 10, Office samt Enterprise Security & Mobility.
Ravn IT er certificeret Microsoft 365 Azure Administrator
Ravn IT er certificeret Microsoft 365 Azure Security Engineer
Ravn IT er Microsoft Azure Administrator & Security Engineer, og din garanti for høj teknisk viden på Microsoft Azure, herunder virtuelle maskiner, netværk, storage, backup, monitorering og sikkerhed.

Til toppen