SiteTopBg.png
LogorRavnITafdelinger.png

Over 150 kunder har allerede valgt Office 365 support og service gennem Ravn IT.
Se Office 365 priser her. Sammenlign og vælg den Office 365 plan der passer dig bedst.

 

Office 365

Business Essentials

Office 365
Business Premium

Office 365

Exchange

Online

Office 365

Enterprise
E1

Office 365

Enterprise

E3 

OFFICE 365 PRIS PR. BRUGER PR. MÅNED

31,50

 78,70

25,20

50,40

146,50

INDHOLD

Exchange Online

SharePoint Online

Skype for Business

Exchange Online

SharePoint Online

Skype for Business

Office Business 

Exchange Online

Exchange Online

SharePoint Online
Skype for Business

Exchange Online

SharePoint Online
Skype for Business

Office ProPlus 

 ANVENDELSESOMRÅDE

Virksomheder der ønsker standard funktionalitet uden Office pakken

Virksomheder der ønsker standard funktionalitet med Office 

 Virksomheder der kun ønsker mailsystem i skyen eller vil kombinere med andre Office 365 Planer

Virksomheder der ønsker enterprise funktionalitet uden Office Pro Plus

Virksomheder der ønkser avanceret funktionalitet inklusiv Office ProPlus 

KOMBINATION AF PLANER

Ja

Ja

Ja

Ja

Ja

PLAN SKIFT

Business Premium og E3

E3

 E1 og E3

E3

Ikke muligt

ANTAL BRUGERE (MAKSIMALT)

300

 300

 250+

250+

250+

EXCHANGE ONLINE POSTKASSE

 50 GB

 50 GB

50 GB

50 GB

50 GB

ONEDRIVE FOR BUSINESS

1 TB

 1 TB

Ikke muligt

1 TB

1 TB

OFFICE PROGRAMMER

Office Online med visning og let redigering

Office Business

Kun visning af vedhæftede

dokumenter

Office Online med visning og let redigering

Office Pro Plus 

 OFFICE UDRULNING

Click to run

Click to run

Ikke muligt 

Ikke muligt

Push udrulning 

DOWNGRADE RETTIGHED TIL TIDLIGERE VERISONER AF OFFICE 

 Ikke muligt

 Ikke muligt

 Ikke muligt

Ikke muligt 

Ikke muligt 

 OFFICE INSTALLATION PÅ REMOTE DESKTOP SERVER (TERMINAL SERVER)

 Ikke muligt

 Ikke muligt

Ikke muligt

Ikke muligt

Ja *

OFFICE KRAV

Windows 7 eller 8

 Windows 7 eller 8

Min. Office 2007

Min. Office 2007

Windows 7 eller 8

OFFICE FOR IPAD

Ikke muligt

Fuld funktionalitet

Ikke muligt

Ikke muligt

Fuld funktionalitet

SELF-SERVICE BUSINESS INTELLIGENCE (POWER QUERY, POWER PIVOT, POWER VIEW OG POWER MAP)

Ikke muligt

 Ikke muligt

Ikke muligt

Ikke muligt

Ja 

INTERAKTIVE DASHBOARDS (ENTERPRISE BI)

 Ikke muligt

Ikke muligt

Ikke muligt 

Ikke muligt

Ja

YAMMER (PRVAT SOCIALT NETVÆRK)

 Ikke muligt

Inkluderet

Ikke muligt

Inkluderet

Inkluderet 

 OFFICE 365 PRIS PR. BRUGER PR. MÅNED

31,5078,70

25,20

50,40146,50

Office 365

Business Essentials

 Office 365
Business Premium

Office 365

Exchange

Online

Office 365

Enterprise
E1

Office 365

Enterprise

E3

 

Alle priser er DKK ekskl. moms og faktureres pr. år

* Kræver særskilt medie fra OVS aftale eller Open License aftale for installation på server.

 

Exchange Online

Få adgang til mail overalt og del kalender med dine kollegaer

Med en ægte online version af Exchange Server kan du erstatte din interne mailserver og få din mail hosted eksternt
i Microsofts datacenter - det er både sikkert, billigt og nemt.

 

Deling af e-mail, kalender og kontaktpersoner
50 GB plads pr. bruger
Effektivt spamfilter
Integration og single sign-on med lokal server

 

Har du mistet din telefon?
 Du kan med Office 365 slette data fra enheden og forhindre uautoriseret adgang


 

FUNKTIONER
Anti-Malware-beskyttelse
Beskyttelse mod spam og malware
Send op til 10.000 mails pr. døgn
Send mails op til 25 MB
Gendan slettede konti inden for 30 dage
Se mails og kalender fra din pc, Mac, webbrowser, Windows Phone, iPhone, Android-telefon, Symbian-telefon og BlackBerry.
50 GB lagerplads pr. postkasse
Anti-spam-filtrering
Gratis adgang til fælles postkasser 5GB
Hent kontakter, næsten uanset hvor du er
Altid adgang uafhængigt af tid og sted
og på tværs af computere, mobilenheder, smartphones og browsere

 SharePoint Online

Brugervenlig deling og strukturering af dokumenter

Med SharePoint i Office 365 kan du oprette websteder til deling af dine dokumenter og øvrige oplysninger med kolleger, partnere og kunder.

 

Nu kan du erstatte dine gamle netværksdrev, brugerne har online adgang til virksomhedens dokumenter uanset tid, sted og placering.

 

10 GB lagerplads til fælles deling
+ 500 MB pr. bruger
Fuld integration til Office 

Office 365 holder styr på alle dokumemter
Den automatiske versionering sikrer at du kan gå frem og tilbage i versioner, så behøver du ikke længere gemme dine egne versioner af dokumenter løbende

 

Funktioner
Lagring og visning af PDF
Opret Officedokumenter og gem direkte på SharePoint
Beskyt følsomt indhold med tilladelser helt ned på dokumentniveau
Versioner og skjul dokumenter, mens du arbejder i dem
Tydelig markering af nye dokumenter
Opret Billedbibliotek - opret albums, vis diasshow m.m.
Opret, rediger og gennemse rapporter, tilbud, kalendere og budgetter sammen med andre i realtid
Inviter andre til at få adgang til filen online, du styrer, hvem der kan se hvad
Alle dataoverførsler sker krypteret
Åbn Office i webbrowser med Office On Demand
Ekstranet adgang for eksterne brugere som f.eks. kunder og leverandører
Al arbejde foregår i SharePoint - du arbejder ikke i en lokal kopi
Send link til dokumenter med e-mail direkte fra SharePoint
Opret dokumentskabeloner på tværs af virksomheden
Opret dokumenter direkte i Office og gem i Office 365
Samarbejd i dokumenter med kollegerne, del rapporter med forretningsforbindelser, og skab kontakt til kunderne
Tilkøb ekstra lagerplads efter behov

Skype for Business

 Kommuniker effektivt

Med Lync kan du kommunikere via chat, opkald eller online møder. Du har adgang til både lyd, video og tale, og du kan afholde møder med partnere og kolleger over hele verden.

 

Online møder med lyd, HD-video og tale
Interager nemt med kolleger, kunder og partnere
Optimeret til brug på både Mac og PC

 

 

Lync kigger i din Outlook kalender
Lync viser din status som ledig eller optaget. Så kan dine kolleger altid se, om det er i orden at forstyrre dig, eller om du er optaget med noget vigtigt


 

funktioner
Inviter eksterne kontakter uden licens via en webbaseret klient
Peg og klik'-funktioner
Del din skærm med de andre mødedeltagere
Se kalenderstatus på dine kollegaer
Dine samtaler gemmes under fanen Samtaler i Lync og i mappen Samtaleoversigt i Outlook
Klik dig direkte til Lync fra Outlook, SharePoint eller andre Officeapplikationer
Invitér andre mens mødet er i gang
Kør en PowerPoint mens du taler
Chat i stedet for at sende en mail

Office

Office er tæt integreret med office 365

Du er altid sikret den nyeste version af alle Office programmerne til computeren, og den er fuldt integreret med de øvrige services i Office 365.

 

Office på op til 5 PC´er eller Macs pr. bruger
Absolut den billigste måde du kan leje Office

 

OfficeProPlus indeholder Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access og Lync
Office Business indeholder Word, Excel, PowerPoint,
Outlook, OneNote og Publisher

 



Stream fulde versioner af Office-programmer
på enhver pc
I Windows 7 og Windows 8 kan du med Office On Demand arbejde som hvis du havde Office lokalt installeret


 

Funktioner
Inkorporere indhold fra PDF-filer, så du selv kan oprette flotte Word-dokumenter
Design tilpassede markedsføringsmateriale, der passer til dit brand og dine kunder
Fasthold dine idéer på den måde, du bedst kan lide – med tastatur, pen eller touchskærm
Oplev Office på din pc, Mac, Windows-tablet og andre udvalgte enheder
Stream fulde versioner af Office-programmer på enhver pc med Office on Demand
Formatér nemt masser af informationer i Excel med værktøjer, der genkender dit mønster og automatisk fuldfører dine data og visuelt viser dine data hurtigt med nye anbefalede diagrammer

OneDrive for Business

OneDrive for Business - online lagring af dine arbejdsdokumenter

OneDrive for Business er et personligt online bibliotek beregnet til lagring og organisering af arbejdsdokumenter og arbejdsrelaterede filer.
 

Alle filer, som du gemmer i OneDrive for Business, er private fra starten – medmindre du beslutter at dele dem. Du kan dele med alle eller med bestemte kolleger f.eks. hvis I samarbejder om et projekt. Hvis det ønskes, kan du også dele med partnere uden for din virksomhed.

 

Du kan få adgang til dine arbejdsrelaterede filer fra en hvilken som helst online enhed ved at gå til OneDrive-webstedet eller ved at bruge mobilapp'en på din telefon.

 

Få mere ud af din Office 365 løsning
Onlinelagring beregnet til erhvervsformål
Del og samarbejd om filer og dokumenter

 

OneDrive for Business er en
integreret del af Office 365

1 TB plads i skyen 
Hvis du bruger Office 365, får du
1 TB plads i skyen til OneDrive for Business  

 Mulighed for synkronisering
Synkroniser OneDrive for Business 
med din computer og få adgang til
alle dokumenter i stifinder


 

Funktioner
Opret og rediger
Office-dokumenter i en browser
Mobil adgang med
OneDrive for Business app'en
Automatisk versionsoprettelse og
historik for dokumenter 
Mulighed for avanceret
administration til opdelt kontrol 
Direkte adgang til virksomhedens
adressekartotek 
Indbygget integration
med Office 
Mulighed for computersynkronisering for
adgang til biblioteksfilerne i stifinder 
Understøttelse af godkendelse
på flere niveauer 
Understøttelse af SSO-/ADFS-/mappesynkronisering 
Del websteder, dokumenter
og filer med alle relevante parter 




 


 

Er du allerede Office 365 bruger kan du nemt skifte til Ravn IT som partner

Du kan nemt skifte til Ravn IT som din fortrukne Office 365 Partner ved at ændre Partner ID til 1084425. 
 

Vil du vide mere

 

Du kan altid ringe til Torben Ravn på
70 400 300 og få en uforpligtende snak

Medarbejdere_venstre_side_Torben

Skriv til os - så hjælper vi dig godt i gang

SiteBundBg.png
Er du vores nye IT-konsulent i Høje Taastrup?
Slagelse


Snebærvej 3
4200 Slagelse
70 400 300
info@ravnit.dk

Ravn IT Slagelse på Google Plus
Høje Taastrup


Høje Tåstrup Boulevard 53
2630 Taastrup
70 400 300
info@ravnit.dk

Ravn IT Høje Taastrup på Google Plus
Ravn IT Microsoft Silver CERTIFIED partner
Ravn IT HP Preferred Partner
Ravn IT Dell Preferred Direct Partner
Ravn IT Microsoft Small Business Specialist
Ravn IT er Cloud Accelerate Partner
Ravn IT Tangora Master Certified Partner
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Soliditets kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Soliditets database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.
Adobe Certified Reseller
Gazellekåring fire år i træk
© 2002-2016 Ravn IT - Sådan bruger vi cookies