Ring 70 400 300 eller kontakt din personlige konsulent.
I forbindelse med vores teknikers forbindelse til din computer via fjernsupport, kan vores medarbejder få adgang til at se de persondata, som er åbne i forskellige programmer på din computer.
Vi beder dig derfor om straks at lukke alle programmer indeholdende persondata ned, såfremt det ikke er nødvendigt for vores udførsel af den aftalte support opgave, at de er åbne.
Vi gør opmærksom på, at alle Ravn ITs medarbejdere har underskrevet en tavshedserklæring om de personoplysninger, som medarbejderne ikke kan undgå at se, i forbindelse med ydelse af support.
Vi har valgt at have ekstern IT-afdeling i form af Ravn IT. Vi får vejledning og support til enhver IT-beslutning, uanset om den er stor eller lille, og Ravn IT følger op på sagerne. Det kører bare.
Udgifterne ved indkøb af en ny egen fysisk mailserver med tilhørende software, licenser, support m.v. var simpelthen for høj. Og set i forhold til de fordele, vi fik med Exchange Online, så gav skyen bare det bedste regnestykke.
Jeg sætter pris på en god personlig relation, og det har vi virkelig til Ravn IT. De kender branchen, og de kender os. Det giver tillid og dermed et ukompliceret langvarigt samarbejde.
Vi kan konstatere, at vi sparer tid på grund af vores Intranet leveret af Ravn IT. Vi kan trække rapporter som det før tog tid at finde frem, og vi er derfor også gået i gang med at udbygge intranettet til at indbefatte lagerstyring mv.
Ravn IT har skabt et unikt samspil mellem vores intranet og website, det har effektiviseret vores ressourcer betydeligt.
Hver tredje måned får vi servicebesøg af konsulenten fra Ravn IT. Vi får gået det hele igennem, og som regel også talt om nye muligheder. Samarbejdet fungerer superfint.
Vi får besøg af en fast konsulent hver fjerde uge, og der er altid en lille kø omkring ham. Det er faktisk en fornøjelse at have ham i huset.
Vi er meget tilfredse med samarbejdet, som har kørt gennem en del år. De hjælper os, når der er større ting, der skal fikses i en fart.
Medarbejderne hos Ravn IT er virkelig på tæerne. Service og support foregår superhurtigt, vi er meget tilfredse med vores mangeårige samarbejde.
Det er virkelig et suverænt monitoreringsredskab til at identificere og udbedre fejl. Rent økonomisk har vi kunne skære markant ned på udgifterne til lokale IT-produkter, og vi undgår dobbeltlicenser. Det har simpelthen optimeret vores softwareindkøb
Ravn IT hjælper os med integration mellem vores website og interne systemer samt udførelse af vores markedsføringsmæssige tiltag. Medarbejderne er virkelig på tæerne. Service og support foregår superhurtigt, og webteamet supplerer altid vores ønsker med gode ideer. Vi er meget tilfredse med vores mangeårige samarbejde.
Vi sætter stor pris på, at vi altid får en medarbejder i røret, når vi ringer til Ravn IT. Vi oplever ingen ventetid og stor fleksibilitet for at få tingene til at lykkes.
Det er faktisk pinligt. Jeg aner ikke hvor længe vi har samarbejdet med Ravn IT. Jeg har været her i 3,5 år, og Ravn har altid været her.
Ravn IT giver mig altid en følelse af, at jeg har første prioritet. Det er ikke sikkert jeg er det, men det føles sådan. Det er aldrig for stort eller for småt, de tager fat i det jeg ringer om, som regel lige med det samme.
Hos Ravn IT får vi hjælp af specialiserede fagfolk, når vi har brug for det. Det skal bare spille, og det gør det. De er lynhurtige på supporten.
Vi er utroligt glade og tilfredse med den hjemmesideløsning, vi har fået. Den er både nutidig og så fremtidssikret, som den slags kan være – både hvad angår layout og opbygningen bag ved.
IT-Support er Ravn ITs kernekompetence og har været det fra starten. Vi yder IT support til erhvervslivet og tilbyder vagtaftaler 24/7.
Vi har IT-blod i årene. Teamet hos Ravn IT står på tæer for at løse jeres udfordringer og give jer den IT-Support, som I har krav på. Vi har specialiseret os i at levere de bedste løsninger på markedet til prisen, og vi står klar til at supportere jer både før I køber, ved installation og ved drift.
Hos Ravn IT får I en personlig kontaktperson samt et team af dygtige konsulenter som står klar til at hjælpe jer med det samme. Ravn IT har opnået D-mærket som er din garanti for digital tryghed.
Ring 70 400 300 eller kontakt din personlige konsulent.
I forbindelse med vores teknikers forbindelse til din computer via fjernsupport, kan vores medarbejder få adgang til at se de persondata, som er åbne i forskellige programmer på din computer.
Vi beder dig derfor om straks at lukke alle programmer indeholdende persondata ned, såfremt det ikke er nødvendigt for vores udførsel af den aftalte support opgave, at de er åbne.
Vi gør opmærksom på, at alle Ravn ITs medarbejdere har underskrevet en tavshedserklæring om de personoplysninger, som medarbejderne ikke kan undgå at se, i forbindelse med ydelse af support.
Vi går meget op i at de produkter og services vi leverer er sikre og stabile, men de skal også være nemme at vedligeholde så udgifterne til support holdes på et fornuftigt niveau.
Med Ravn IT som partner er I sikret adgang til en effektiv og personlig IT-Support. Vores erfarne og kompetente konsulenter har altid fokus på, hvilke systemer og programmer der er mest optimale for netop jeres dagligdag og jeres virksomhed. Sikkerhed og Netværk er blevet en væsentlig faktor for alle virksomheder. Det er også et af vores største fokusområder.
Vi ved at markedet for IT produkter og services er svær at manøvrere i, så vi tager gerne ansvaret for reel og ærlig rådgivning og finder den løsningen som passer jeres forretning bedst.
Vi sætter os ind i jeres virksomheds behov, og vi forstår jeres forretning, det gælder fx jeres brug og behov for Office Online services. Det er et centralt udgangspunkt for alle vores løsninger.
Til enhver større løsning udarbejder vi gerne flere løsningsforslag og opsætter budgetter for de økonomiske rammer, så vi sammen har det bedste udgangspunkt for at finde netop den løsning som opfylder jeres behov og budget.
Ravn IT er Microsoft Solutions Partner, og har ekspertise i Microsoft 365. Vi har både erfaringen og ekspertisen til at rådgive dig om, hvilke produkter din virksomhed har behov for.
Går der kuk i et eller andet IT, så ring til os. Det kan være jeres mail, backup eller en ny kollega, der skal sættes op i systemet.
Vores helpdesk konsulenter er altid parate til at give hurtig og effektiv IT-Support over telefonen.
Vi ved, hvor vigtigt det er, at teknikken fungerer. Nedbrud, problemer eller ventetid må ikke være en hindring for jeres arbejdsopgaver, derfor gør vi alt hvad vi kan for at løse jeres problemer med det samme.
Hos os bliver I ikke bare en ticket i et IT-system, vi sidder klar til at hjælpe jer.
Læs mere Om Os her og hvorfor du skal vælge Ravn IT som din IT partner.
Vælger I en serviceaftale med faste konsulentbesøg, outsourcer I jeres IT-drift, det vil sige vedligeholdelse, IT-Support, sikkerhed og dokumentation. Vi er i tæt kontakt med jer og optimerer løbende jeres platform til dagligdagens udfordringer.
Ravn IT supporterer alle services indenfor Microsoft 365 / Office Online.
Jeres virksomhed får en fast IT-konsulent tilknyttet, som afhængig af jeres behov besøger jeres virksomhed med faste intervaller; eksempelvis én gang om måneden á 4 timer.
IT serviceaftalen kan gælde hele jeres platform eller dele af den alt efter behov og ønske.
Behov for rådgivning og hjælp til at å i gang med Sequrity Awareness træning for dine medarbejdere? Så kan du skrive til os herfra.
Med et klippekort får I rabat på timepriserne og det kan benyttes til forskellige typer opgaver, det er fleksibelt og nemt at gå til.
Timeforbrug og udførte opgaver med tilhørende dokumentation kan løbende følges på Ravn ITs kundeportal.
Klippekort kan købes fra 5 timer op til 200 timer, og jo flere timer I køber, jo større rabat får I på timeprisen.
Ravn IT tilbyder forskellige klippekort til enten IT-Support eller Specialist Support, herunder Intranet, SharePoint og Teams.
Her dokumenteres opgaverne, projekter beskrives og I finder oversigter over jeres abonnementer, indkøb, hardware og vores timeforbrug.
Kundeportalen er systematisk og overskuelig opbygget og giver jer mulighed for at finde den dokumentation I har brug for, uanset om det er til budgetlægning eller projektarbejde.
Kundeportalen er både jeres og vores sikkerhed for klare aftaler, levering til tiden og gennemsigtighed i samarbejdet.
Ravn IT laver også en del intranets for virksomheder Læs mere om intranet og web her
Hos Ravn IT nøjes vi ikke kun med at tilbyde IT-Support fra 8-16.
Er I afhængige af jeres IT-platform 24/7 og skal I være sikker på at kunne få fat i os på alle tider af døgnet, så er vagtaftalen sikkert noget for jer.
Formålet med vagtaftalen er, at I som kunde i tilfælde af uopsættelige hændelser kan serviceres uden for Ravn ITs normale åbningstider samt i weekenden og på helligdage.
Aftalen omfatter afhjælpning af akut opståede IT-fejl, systemnedbrud og lignende.
IT-Support leveres primært pr. telefon eller via fjernsupport, men om nødvendigt ved on-site support hos jer.
Vi yder IT-support til alle vores kerneområder; Hardware & Software, Sikkerhed & Netværk, Azure, Intranet & Web, Erhvervstelefoni og Microsoft 365. Vi hjælper dig desuden i gang med Security Awareness træning til dine medarbejdere for at styrke firmaets IT-sikkerhed.