Fjernsupport for kunder

1. Ring 70 400 300 eller kontakt din personlige konsulent

2. Skriv dit navn her:



Opret genvej på skrivebordet

  • Fjernsupport faktureres pr. påbegyndt halve time.
  • Fjernsupport faktureres pr. påbegyndt kvarter, hvis du allerede har et fjernsupportabonnement til den PC, som Ravn IT skal tilgå, og hvis du har et klippekort.

Kundeemner Relaterede:
Billede:
Platform A/S
Virksomhed:

Platform A/S

Citat (forside og områder):
Ravn IT giver mig altid en følelse af, at jeg har første prioritet. Det er ikke sikkert jeg er det, men det føles sådan. Det er aldrig for stort eller for småt, de tager fat i det jeg ringer om, som regel lige med det samme.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Stine Mortensen - Servicekoordinator ved Platform A/S
Billede:
Odsherred Forsyning A/S
Virksomhed:

Odsherred Forsyning A/S

Citat (forside og områder):
Hos Ravn IT får vi hjælp af specialiserede fagfolk, når vi har brug for det. Det skal bare spille, og det gør det. De er lynhurtige på supporten.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Fanny Villadsen - Administrationschef ved Odsherred Forsyning A/S
Billede:
Pro-Sec A/S
Virksomhed:

Pro-Sec A/S

Citat (forside og områder):
Vi kan konstatere, at vi sparer tid på grund af vores Intranet leveret af Ravn IT. Vi kan trække rapporter som det før tog tid at finde frem, og vi er derfor også gået i gang med at udbygge intranettet til at indbefatte lagerstyring mv. 
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Tobias Rose - Technical Manager ved Pro-Sec A/S
Billede:
Platform A/S
Virksomhed:

Platform A/S

Citat (forside og områder):
Det er faktisk pinligt. Jeg aner ikke hvor længe vi har samarbejdet med Ravn IT. Jeg har været her i 3,5 år, og Ravn har altid været her.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Stine Mortensen - Servicekoordinator ved Platform A/S
Billede:
Leki Aviation A/S
Virksomhed:

Leki Aviation A/S

Citat (forside og områder):
Det er virkelig et suverænt monitoreringsredskab til at identificere og udbedre fejl. Rent økonomisk har vi kunne skære markant ned på udgifterne til lokale IT-produkter, og vi undgår dobbeltlicenser. Det har simpelthen optimeret vores softwareindkøb
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Christopher Johnsen - IT-Controller ved Leki Aviation A/S
Billede:
SK Forsyning A/S
Virksomhed:

SK Forsyning A/S

Citat (forside og områder):
Vi er utroligt glade og tilfredse med den hjemmesideløsning, vi har fået. Den er både nutidig og så fremtidssikret, som den slags kan være – både hvad angår layout og opbygningen bag ved.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Malene Sadowski - Kommunikationskonsulent ved SK Forsyning A/S
Billede:
EBK Huse A/S
Virksomhed:

EBK Huse A/S

Citat (forside og områder):
Ravn IT står for vores website og udførelse af vores markedsføringsmæssige tiltag. Medarbejderne er virkelig på tæerne. Service og support foregår superhurtigt, og webteamet supplerer altid vores ønsker med gode ideer. Vi er meget tilfredse med vores mangeårige samarbejde. 
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Dorte Keinicke - Marketingdirektør og ejer ved EBK Huse A/S
Billede:
Altan.dk A/S
Virksomhed:

Altan.dk A/S

Citat (forside og områder):
Vi er meget tilfredse med samarbejdet, som har kørt gennem en del år. Ravn IT har skabt vores website, og de hjælper os når der er større ting, der skal fikses i en fart.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Ulrik Knudsen - Brandmanager ved Altan.dk A/S
Billede:
Dansk Studie Center
Virksomhed:

Dansk Studie Center

Citat (forside og områder):
Ravn IT har skabt et unikt samspil mellem vores intranet og web, det har effektiviseret vores ressourcer betydeligt.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Jens Engberg - IT-ansvarlig ved Dansk Studie Center
Billede:
Odsherred Forsyning A/S
Virksomhed:

Odsherred Forsyning A/S

Citat (forside og områder):
Vi har en meget tæt kontakt med Ravn IT omkring vores website. De holder os orienteret om det sidste nye og supporten er både personlig, hurtig og virkelig effektiv. 
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Fanny Villadsen - Administrationschef ved Odsherred Forsyning A/S
Billede:
Platform A/S
Virksomhed:

Platform A/S

Citat (forside og områder):
Vi har valgt at have ekstern IT-afdeling i form af Ravn IT. Vi får vejledning og support til enhver IT-beslutning, uanset om den er stor eller lille, og Ravn IT følger op på sagerne. Det kører bare.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Stine Mortensen - Servicekoordinator ved Platform A/S
Billede:
Pro-Sec A/S
Virksomhed:

Pro-Sec A/S

Citat (forside og områder):
Vi sætter stor pris på, at vi altid får en medarbejder i røret, når vi ringer til Ravn IT. Vi oplever ingen ventetid og stor fleksibilitet for at få tingene til at lykkes.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Tobias Rose - Technical Manager ved Pro-Sec A/S
Billede:
Odsherred Forsyning A/S
Virksomhed:

Odsherred Forsyning A/S

Citat (forside og områder):
Vi får besøg af en fast konsulent hver sjette uge, og der er altid en lille kø omkring ham. Det er faktisk en fornøjelse at have ham i huset.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Fanny Villadsen - Administrationschef ved Odsherred Forsyning A/S
Billede:
Leki Aviation A/S
Virksomhed:

Leki Aviation A/S

Citat (forside og områder):
Udgifterne ved indkøb af en ny egen fysisk mailserver med tilhørende software, licenser, support m.v. var simpelthen for høj. Og set i forhold til de fordele, vi fik med Exchange Online, så gav skyen bare det bedste regnestykke.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Christopher Johnsen - IT-Controller ved Leki Aviation A/S
Billede:
Odsherred Forsyning A/S
Virksomhed:

Odsherred Forsyning A/S

Citat (forside og områder):
Jeg sætter pris på en god personlig relation, og det har vi virkelig til Ravn IT. De kender branchen, og de kender os. Det giver tillid og dermed et ukompliceret langvarigt samarbejde.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Kim Nielsen - Driftsleder ved Odsherred Forsyning A/S
Billede:
EBK Huse A/S
Virksomhed:

EBK Huse A/S

Citat (forside og områder):
Medarbejderne hos Ravn IT er virkelig på tæerne. Service og support foregår superhurtigt, vi er meget tilfredse med vores mangeårige samarbejde.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Dorte Keinicke - Marketingdirektør og ejer ved EBK Huse A/S
Billede:
Pro-Sec A/S
Virksomhed:

Pro-Sec A/S

Citat (forside og områder):
Hver tredje måned får vi servicebesøg af konsulenten fra Ravn IT. Vi får gået det hele igennem, og som regel også talt om nye muligheder. Samarbejdet fungerer superfint.
Kontakperson og stilling (den som udtaler sig):
Tobias Rose - Technical Manager ved Pro-Sec A/S
Service ikon:
Service navn:

IT-support

Service tekst:

Hos Ravn IT får I en personlig kontaktperson samt et team af dygtige konsulenter som står klar til at hjælpe jer med det samme.

Introtekst på detaljevisning:

Vi har IT-blod i årene. Teamet hos Ravn IT står på tæer for at løse jeres udfordringer og give jer den support, som I har krav på.

Vi har specialiseret os i at levere de bedste løsninger på markedet til prisen, og vi står klar til at supportere jer både før I køber, ved installation og ved drift.


Features

Features:
Visning:

Stabil drift

Serviceaftale i faste rammer
Overskrift:
Stabil drift
Visning:

Online support

Vi er klar ved telefonerne
Overskrift:
Online support
Visning:

Kundeportalen

Alle vores aftaler er tilgængelige
Overskrift:
Kundeportalen

Afsnit 1 - Billede:
Sikker og stabil IT der virker
Afsnit 1 - Overskrift:

Sikker og stabil IT der virker

Afsnit 1 - Tekst omkring området:

Vi går meget op i at de produkter og services vi leverer er sikre og stabile, men de skal også være nemme at vedligeholde så udgifterne til support holdes på et fornuftigt niveau.


Med Ravn IT som partner er I sikret adgang til en effektiv og personlig support. Vores erfarne og kompetente konsulenter har altid fokus på, hvilke systemer og programmer der er mest optimale for netop jeres dagligdag og jeres virksomhed.


Afsnit 2 - Overskrift:

Rådgivning er en del af supporten

Afsnit 2 - Tekst:

Vi ved at markedet for IT produkter og services er svær at manøvrere i, så vi tager gerne ansvaret for reel og ærlig rådgivning og finder den løsningen som passer jeres forretning bedst.


Vi sætter os ind i jeres virksomheds behov, og vi forstår jeres forretning. Det er et centralt udgangspunkt for alle vores løsninger.


Til enhver større løsning udarbejder vi gerne flere løsningsforslag og opsætter budgetter for de økonomiske rammer, så vi sammen har det bedste udgangspunkt for at finde netop den løsning som opfylder jeres behov og budget.

Afsnit 2 - Billede:
Rådgivning er en del af supporten

Afsnit 3 - Billede:
Helpdesken hjælper med det samme
Afsnit 3 - Overskrift:

Helpdesken hjælper med det samme

Afsnit 3 - Tekst:

Går der kuk i et eller andet IT, så ring til os. Det kan være jeres mail, backup eller en ny kollega, der skal sættes op i systemet.


Vores helpdesk konsulenter er altid parate til at give hurtig og effektiv support over telefonen.


Vi ved, hvor vigtigt det er, at teknikken fungerer. Nedbrud, problemer eller ventetid må ikke være en hindring for jeres arbejdsopgaver, derfor gør vi alt hvad vi kan for at løse jeres problemer med det samme.


Hos os bliver I ikke bare en ticket i et IT-system, vi sidder klar til at hjælpe jer.


Afsnit 4 - Overskrift:

Serviceaftale i faste rammer

Afsnit 4 - Text:

Vælger I en serviceaftale med faste konsulentbesøg, outsourcer I jeres IT-drift, det vil sige vedligeholdelse, sikkerhed og dokumentation.


Vi er i tæt kontakt med jer og optimerer løbende jeres platform til dagligdagens udfordringer.


Jeres virksomhed får en fast IT-konsulent tilknyttet, som afhængig af jeres behov besøger jeres virksomhed med faste intervaller; eksempelvis én gang om måneden á 4 timer.


IT serviceaftalen kan gælde hele jeres platform eller dele af den alt efter behov og ønske.

Afsnit 4 - Billede:
Serviceaftale i faste rammer

Afsnit 5 - Billede:
Klippekortet kan bruges til det hele
Afsnit 5 - Overskrift:

Klippekortet kan bruges til det hele

Afsnit 5 - Tekst:

Med et klippekort får I rabat på timepriserne og det kan benyttes til alle typer opgaver, det er fleksibelt og nemt at gå til.


Timeforbrug og udførte opgaver med tilhørende dokumentation kan løbende følges på Ravn ITs kundeportal.


Klippekort kan købes fra 5 timer op til 200 timer, og jo flere timer I køber, jo større rabat får I på timeprisen.


Afsnit 6 - Overskrift:

Kundeportalen styrker samarbejdet

Afsnit 6 - Tekst:

Her dokumenteres opgaverne, projekter beskrives og I finder oversigter over jeres abonnementer, indkøb, hardware og vores timeforbrug.


Kundeportalen er systematisk og overskuelig opbygget og giver jer mulighed for at finde den dokumentation I har brug for, uanset om det er til budgetlægning eller projektarbejde.


Kundeportalen er både jeres og vores sikkerhed for klare aftaler, levering til tiden og gennemsigtighed i samarbejdet.

Afsnit 6 - Billede:
Kundeportalen styrker samarbejdet

Afanit 7 - Billede:
Få 24x7 support med en vagtaftale
Afsnit 7 - Overskrift:

Få 24x7 support med en vagtaftale

Afsnit 7 - Tekst:

Hos Ravn IT nøjes vi ikke kun med at tilbyde support fra 8-16.


Er I afhængige af jeres IT-platform 24x7 og skal I være sikker på at kunne få fat i os på alle tider af døgnet, så er vagtaftalen sikkert noget for jer.


Formålet med vagtaftalen er, at I som kunde i tilfælde af uopsættelige hændelser kan serviceres uden for Ravn ITs normale åbningstider samt i weekenden og på helligdage.


Aftalen omfatter afhjælpning af akut opståede IT-fejl, systemnedbrud og lignende.


Support leveres primært pr. telefon eller via fjernsupport, men om nødvendigt ved on-site support hos jer.

Til toppen